Ring ikon RING E-post ikon EMAIL Boka ikon BOKA
Privat | Företag

Typ av tjänst

    *Välj en tjänst

    Hur ofta
    Alternativa tillägg
    Totalt pris:

    - kr

    *Pris efter RUT-avdrag Pris exkl. moms
    Gå vidare
    Steg: 1 2

    Typ av tjänst

    Kvadratmeter

    Hur ofta

    Totalt pris:

    - kr

    *Pris efter RUT-avdrag Pris exkl. moms

    Tillägg

    Steg: 1 2

    Flyttstädning Stockholm - Företag

    Det är inte bara för privatpersoner en flytt kan kännas övermäktig men även för företag. Det sista du som företagare vill behöva fokusera på är flyttstädning stockholm där varje sekund går åt att pussla ihop tömmande, flytt och organisering av kontoret. Att även kunna ha en dialog med personalen och balansera verksamheten kan bli för mycket så varför inte låta oss erbjuda professionell flyttstädning?

    Med vår långa erfarenhet av olika flyttstädningar för företag slipper du oro och stress över något du kanske inte har tid till. Din tid vill du lägga på ditt eget företag i era nya lokaler, inte på det gamla kontoret och huruvida flyttstädningen är tillräcklig.

    StädmomentPriserFrågor & Svar

    I FLYTTSTÄDNING INGÅR

    Städning av köket

    • Rengöring av kyl, frys i och utanför (frys rengörs endast om den är tinad då städningen påbörjas)
    • Rengöring av spis i och utanför, även ungsplåtar
    • Rengöring av diskmaskin i och utanför
    • Rengöring av luftventiler (utanpå)
    • Rengöring av dörrar, karmar, kontakter, fönsterbrädor, golvlister och lampor.
    • Rengöring av golv

    Toalett

    • Rengöring av all sanitär
    • Rengöring av kakel väggar
    • Rengöring av tvättmaskin, torktumlare och torkskåp utsidan & dammsugning insidan

    Alla ytor

    • Rengöring av golv
    • Rengöring av dörrar, karmar, fönsterbrädor, kontakter, socklar och fria ytor
    • Rengöring av garderober i och utanför
    KvmPris
    1-393800
    40-494100
    50-594500
    60-754800
    76-855100
    86-955500
    96-1055900
    106-1256500
    126-1506900
    151-1807500
    181-1997900
    200-2218500
    222-2409000
    241>34 kr/kvm
    Alla priser är exkl. moms
    Inställelseavgift tillkommer med 350 kr

    Hur lång tid tar flyttstädningen?
    Antingen från 08:00-12:00 eller 13:00-17:00, schemaläggaren lägger upp rätt antal personal beroende på storlek (kvm)
    på lokalen.

    Hur långt i förväg måste jag boka?
    Vi brukar kunna ta oss an bokningar med kort varsel. Men vi rekommenderar att ha en viss framhållning, speciellt ifall städningen ska ske vid månadsskiftet.

    Har ni med er städmaterial?
    Ja, vi på Rent Hem tar med oss all städmaterial.

    Något jag måste tänka på innan flyttstädningen?
    Att lokalen är fri från möbler och lösören, de fall man har ett möblerad lokal och vill även få möblerna städade, meddela oss det vid bokningen.
    Stänga av kyl/frys minst 4 timmar innan städtillfället.
    Skjuta ut tunga vitvaror som spis, kylskåp, tvättmaskin för att få städat bakom dem då vår personal ej flyttar på vitvaror eller annat möblemang.
    Montera bort front på badkaret så städar vi under det så gott vi kan.
    Ugn som har dubbla glas ska kunden montera bort ena för att vi ska kunna städa mellan dem.

    Kan ni städa en lägenhet som har 3-4 meter högt i tak?
    Ja det kan vi, meddela oss det vid bokningen så tar vi med oss en teleskopstege 3m mot ett tillägg på +150kr.

    Lämnar ni garanti på flyttstädningen?
    Vi lämnar 3 dagar garanti för flyttstädning av kontor, vid anmärkning ordnar vi till det samma dag eller nästkommande vardag.

    Kan jag avboka flyttstädningen?
    Kostnadsfri avbokning 3 dagar innan städtillfället, vid senare tid debiteras en avbokningsavgift på 700kr inkl. moms, ifall vi åkt ut utan att någon finns på plats för att öppna upp åt oss debiterar vi 1300kr inkl. moms för utebliven tjänst.

    Kan jag lämna nycklarna till er?
    Ja, ifall ni inte kan närvara på plats och låsa upp åt oss så kan ni lämna nycklarna till oss senast 2 arbetsdagar innan städtillfället, ring eller maila oss för instruktioner. Om ni inte har möjligheten att komma tillbaka i slutet av städtillfället så kan vi låsa och lägga nycklarna i brevinkastet, meddela oss via majl eller arbetsledaren på plats.

    Hur betalar jag?
    Efter jobbet kommer en faktura via e-post eller vanlig post med 20 dagars betalningsvillkor.

    Flyttstädning i Stockholm och kraven på avflyttningsstädning

    Flyttstädningen är en stor del i överlåtelsen av en bostad eller fastighet och det är därför vi följer Mäklarsamfundets höga krav på avflyttningsstädningar vid alla uppdrag. En ordentlig flyttstädning företag innebär att om inget annat avtalats så ska objektet vara väl städat och rengjord vi tillträdet.

    Det innebär att flyttstädningen blir ett viktigt verktyg för att uppnå det som förväntas av dig som säljare.

    Flyttstädning i Stockholm och vad som ingår

    I vår flyttstädning för företag ingår alla de viktiga delarna för att uppnå kraven och vi lägger mycket vikt vid att allt utförs på rätt sätt för en lätt överlåtelse. Det sista en säljare vill höra är till exempel att köparen upptäckt damm på socklar och karmar efter inflytt. Med vår flyttstädning i Stockholm slipper du oroa dig och kan lugnt fortsätta med ditt arbete på det nya kontoret.

    Den här webbplatsen använder cookiesför statistik och användarupplevelse.

    RENT HEM använder cookies för att förbättra din användarupplevelse, för att ge underlag till förbättring och vidareutveckling av hemsidan samt för att kunna rikta mer relevanta erbjudanden till dig.

    Läs gärna vår personuppgiftspolicy. Om du samtycker till vår användning, välj Tillåt alla. Om du vill ändra ditt val i efterhand hittar du den möjligheten i botten på sidan.

    Cookies