Ring ikon RING E-post ikon EMAIL Boka ikon BOKA
Privat | Företag

Typ av tjänst

    *Välj en tjänst

    Hur ofta
    Alternativa tillägg
    Totalt pris:

    - kr

    *Pris efter RUT-avdrag Pris exkl. moms
    Gå vidare
    Steg: 1 2

    Typ av tjänst

    Kvadratmeter

    Hur ofta

    Totalt pris:

    - kr

    *Pris efter RUT-avdrag Pris exkl. moms

    Tillägg

    Steg: 1 2

    Kontorsstädning i Solna

    Att prioritera kontorsstädning i Solna kan ibland vara tufft. Det är svårt att frigöra tid och personal när företagarens vardag snurrar på och konstant utmanar dig. När det handlar om att manövrera ett företag kan då kontorsstädningen hamna i skymundan och det är inte så konstigt. Personal som arbetar på en ren och städad arbetsplats kommer dock med största sannolikhet prestera bättre, må bättre och vara mer engagerad. Vi vill alla känna oss välkomna och uppmärksammade när vi kommer till jobbet och där kan kontorsstädning hjälpa många företag.

    StädmomentPaket & PriserFrågor & Svar

    STÄDMOMENT FÖR KONTORSSTÄDNING

    Alla ytor

    • Dammsugning av golv.
    • Moppning av golv.
    • Dammtorkning av fria ytor som skrivbord, fönsterbrädor, bokhyllor, bord.
    • Torkning av el-uttag, strömbrytare.
    • Borttagning av fläckar på väggar, dörrar, litster etc.
    • Tömning av papperskorgar.

    Toalett omklädningsrum

    • Rengöring av handfat samt toalett.
    • Avtorkning av kran, speglar.
    • Avtorkning av badrumsskåp och belysning.

    Kök matrum

    • Rengöring utvändigt av skåp och bänkar.
    • Inre rengöring av mikrovågsugn
    • Rengöring utvändig av vitvaror och fläkt.
    • Tömma papperskorg och rengöring av ytan under diskbänken.
    Lilla paketet
    Mellan paketet
    Stora paketet
    1 gång per månad
    minst 3 tim
    2 gånger per månad
    minst 3 tim
    4 eller fler gånger per månad
    minst 2 tim
    365 kr exkl. moms
    (07:00 – 17:00, Mån-Fre)
    335 kr exkl. moms
    (07:00 – 17:00, Mån-Fre)
    325 kr exkl. moms
    (07:00 – 17:00, Mån-Fre)
    445 kr exkl. moms
    (17:00 – 07:00, Mån-Lör)
    435 kr exkl. moms
    (17:00 – 07:00, Mån-Lör)
    425 kr exkl. moms
    (17:00 – 07:00, Mån-Lör)

    Fördelar med kontorsstädning? 
    1. Personalen får en trivsam miljö och era kunder får en positiv bild utav ert företag.
    2. Ni sparar tid och kan koncentrera er på det ni gör bäst.
    3. Ni slipper massa damm, bakterier så att personalen slipper blir sjuka.

    Vilka tider städar ni?
    Vi har inga fasta tider utan vi försöker anpassa oss till kunden så gott vi kan.

    Kan vi vara på kontoret under tiden ni städar?
    Ja det går bra att kontoret är bemannat under tiden vi städar, självklart kan viss oljud förekomma som tex. dammsugaren.

    Är det samma personal som städar varje gång?
    Ifall kunden har abonnemang så är det fast personal som städar. Undantag är vid semester och sjukdom, då skickar vi vikarie.

    Ingår städmaterial?
    Vi har två alternativ, antingen beställer man med städmaterial eller utan. Med städmaterial innebär att vi står för rengöringsmedel, mikrofibertrasor, soppåsar och du som kund står för dammsugare och mopp med hink. Det går även bra att köpa dammsugare (+2500 kr) samt mopp med hink (+350 kr) av oss.

    Hur ser avbokningsreglerna ut?
    Vid kostnadsfri avbokning ska detta ske 72 timmar innan städtillfället (helg ej inräknat). Sker det senare än 72 timmar så debiteras halva städtillfället och avbokning samma dag sker full debitering.

    Jobbar ni röda dagar?
    Nej, röda dagar jobbar vi inte, skulle ert städtillfälle hamna på en röd dag så makuleras det automatiskt och man hoppar fram till nästkommande städtillfälle. Önskar man inte hoppa fram till nästa städtillfälle utan vill ha ett städtillfälle innan så tar man kontakt med oss så ordnar vi fram en ny tid.

     
    Hur lång är uppsägningstiden?
    Uppsägningstiden för kontorsstädning är 2 månader.

    Hur lång tid tar det att städa vårt kontor?
    Vi är oftast 2 lokalvårdare som städar ifall kontoret är stort för att det ska gå snabbare och den tid det tar att städa beror på hur stort kontoret är.

    Kontorsstädning i Solna för stora som små

    Med vår kontorsstädning i Solna har du kontroll över hur ofta just ditt företag behöver kontorsstädning. Kanske har ni stor omsättning av kunder eller mycket personal som kommer och går? Ditt kontor kanske består av två anställda som sällan är på plats och helt utan kundkontakt? Alla företag är olika och därför även erat behov.

    Med kontorsstädning i Solna kan ni se till att kontoret alltid ser fräscht, trevlig och inbjudande ut oavsett antal arbetsplatser eller anställda.

    Kontorsstädning i Solna för hela arbetsplatsen

    Glöm inte att en kontorsstädning hos oss innebär städning för hela arbetsplatsen och inte bara de självklara ytorna som kontor eller mötesrum. För oss är det viktigt att en kontorsstädning i Solna även innefattar andra gemensamma ytor som omklädningsrum, toalett, kök och matrum för en trivsammare arbetsmiljö.

    Vi vill också belysa att vi utför hemstädning i Solna, Flyttstädning i Västerås & Storstädning i Danderyd - för att ta några exempel! Välkommen att kontakta oss om du har frågor kring dessa eller andra städ.

    Den här webbplatsen använder cookiesför statistik och användarupplevelse.

    RENT HEM använder cookies för att förbättra din användarupplevelse, för att ge underlag till förbättring och vidareutveckling av hemsidan samt för att kunna rikta mer relevanta erbjudanden till dig.

    Läs gärna vår personuppgiftspolicy. Om du samtycker till vår användning, välj Tillåt alla. Om du vill ändra ditt val i efterhand hittar du den möjligheten i botten på sidan.

    Cookies